A co po vfr???

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
Stuwka
klepacz
klepacz
Posty: 1399
Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
Imię: Konrad
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Stuwka » pt 27 lip 2012, 04:27

VFR 1200
RC 36 II 96r.

Obrazek

Żyje się po to, by latać na moto i czasami dla śmiechu postrzelać z wydechu : )

Co mogę powiedzieć o użytkownikach forum ?
yes we can!!

Głośno mówie i Głośny mam wydech, krótko mówiąc jestem z Południa czyli Góral nisko pienny :)

cooba1
teksciarz
teksciarz
Posty: 148
Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
Imię: Kuba
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dahab

Re: A co po vfr???

Post autor: cooba1 » czw 09 sie 2012, 13:58

Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Zdrowko!
Kuba
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!

andreas
teksciarz
teksciarz
Posty: 158
Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stare Pole/DK-22

Re: A co po vfr???

Post autor: andreas » pt 10 sie 2012, 00:05

Na nasze dziurawe drogi po zimie jak znalazł.Pozatym XTZ750 idzie na koło piknie :mrgreen:

Fred
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2605
Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
Imię: .
Płeć: Mężczyzna

Re: A co po vfr???

Post autor: Fred » pt 10 sie 2012, 06:30

DL 1000 poleca się po VFR :)

plusy
- mocny
- wygodny
- dobry na nasze drogi

minusy
- nudny dla plecaczków
- charakterystyka V2 (jak kto woli)
- słabe hamulce


A co powiecie na FJR po VFR?

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Buła » sob 11 sie 2012, 09:40

cooba1 pisze:Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Właśnie ja także rozglądam sie coraz częściej za takim podróżnym enduro co by można po szutrze posmigać,podoba mi się Afryka ale ceny moim zdaniem to przegięcie :? ,może Viadro,przejechałem się takim ostatnio,duże,mocne tylko kopa brakuje takiego jak ma VFR i na teren za ciężkie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: PBWroc » wt 21 sie 2012, 08:40

a mnie co jakiś czas dopada ten kierunek: http://otomoto.pl/show?id=M3348514 - Honda CBR 600 RR C-ABS
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

andreas
teksciarz
teksciarz
Posty: 158
Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
Imię: Andrzej
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stare Pole/DK-22

Re: A co po vfr???

Post autor: andreas » wt 21 sie 2012, 23:14

Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła.Chociaż chciałbym mieć drugie moto (nawet jadowitą 600) w garażu do "wygłupów" :mrgreen:

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: PBWroc » śr 22 sie 2012, 11:00

andreas pisze:Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła. :mrgreen:
Litra chcesz ??? zabierz do BIAŁEJ. Litra kupuje się wtedy jak na Poznaniu dojdzie się do 1,46

cytat z motormanii"
Na Torze Poznań trwa właśnie kolejny Speed Day. W przerwie pomiedzy sesjami, Barry znalazł prawdziwą perełkę: Kawasaki z 1991 roku, 400 ccm, 92 Km i 130 kg - średni czas okrążenia to 1:46... Jakieś pytania? :)
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3040_o.jpg
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
armen1pl
pisarz
pisarz
Posty: 354
Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
Imię: Arek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wyszków

Re: A co po vfr???

Post autor: armen1pl » śr 22 sie 2012, 16:42

Powiem szczerze, że moim przypadku potencjał mocy jaki drzemie w vfr w ogóle nie jest przeze mnie wykorzystywany. myślę, że 50 koni to ma u mnie rentę ;)
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.

Awatar użytkownika
kubatron2
klepacz
klepacz
Posty: 1164
Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
Imię: jakub
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: kubatron2 » śr 22 sie 2012, 17:35

armen1pl cos mało wiarygodna ta twoja wypowiedz. :biggrin a ja to hyyyyyyyy xx fajny ale brzydka dupa i rozrząd fjr hyyyy to yamaha jak ja sie kolega na oczy pokarze :confused kawasaki zzr 1400 jest pierdolniecie ale trwałosc i wykonanie nadal niepowala.hayabongo silnik daje rady fajnie moc oddaje super hamulce ale jak na nia po trzezwemu patrze/czyli dupa dalej latam vfr moze sie za szybko nierozleci. :biggrin

Awatar użytkownika
PBWroc
pisarz
pisarz
Posty: 249
Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
Imię: Paweł
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: PBWroc » czw 23 sie 2012, 22:04

Zmieniłem zdanie.
Skoro na http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/To ... K_1600_GT/ - BMW K 1600 GT - można mieć 3 czas w 8 edycji speed day, to jest nad czym myśleć.

Dla wszechobecnych miłośników i pasjonatów "jedynej drogi" - czyli bez LITRA nie ma jazdy na żółto zaznaczyłem, że na 600 ccm też się da
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Buła » czw 23 sie 2012, 22:55

Pamiętajmy że Tor to nie tylko prosta :biggrin
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

Awatar użytkownika
G O F E R
pisarz
pisarz
Posty: 342
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
Imię: Rafał
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: G O F E R » czw 30 sie 2012, 16:27

Ja też po ponad 7- letniej miłości z VFR, myslę WTF now?
Fyfyryfy zjechałem już większość Europy, a teraz coraz częściej ciągnie mnie na latanie torowe.

Dl- nuda
1200- jeszcze za drogi dla mnie
- Kawasraki Z1000SX- ok, ale nie dość że drogi to jeszcze marka na "K"
- 1000RR- na torze przyniesie mi mniej progresu niż 600tka.
Najtrafniej pasuje mi na tą chwilę 600RR, ale bez ABS i latać na SD do Poznania. Bez ABS, bo wymiana na oploty to kosmos cena.

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: A co po vfr???

Post autor: figaro » czw 30 sie 2012, 20:59

Africa Twin lub Triumph Tiger 800 :twisted:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Re: A co po vfr???

Post autor: Buła » czw 30 sie 2012, 21:25

figaro pisze:Africa Twin
I to jest to tylko ceny kosmiczne :shock:
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości