A co po vfr???
- Stuwka
- klepacz
- Posty: 1399
- Rejestracja: ndz 04 paź 2009, 01:14
- Imię: Konrad
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
VFR 1200
-
- teksciarz
- Posty: 148
- Rejestracja: sob 09 maja 2009, 17:34
- Imię: Kuba
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Dahab
Re: A co po vfr???
Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Zdrowko!
Kuba
Zdrowko!
Kuba
Ludziom brak kultury zupełnie, wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos nadepnął mi na rekę!!!
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: A co po vfr???
Na nasze dziurawe drogi po zimie jak znalazł.Pozatym XTZ750 idzie na koło piknie
Re: A co po vfr???
DL 1000 poleca się po VFR
plusy
- mocny
- wygodny
- dobry na nasze drogi
minusy
- nudny dla plecaczków
- charakterystyka V2 (jak kto woli)
- słabe hamulce
A co powiecie na FJR po VFR?
plusy
- mocny
- wygodny
- dobry na nasze drogi
minusy
- nudny dla plecaczków
- charakterystyka V2 (jak kto woli)
- słabe hamulce
A co powiecie na FJR po VFR?
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
Właśnie ja także rozglądam sie coraz częściej za takim podróżnym enduro co by można po szutrze posmigać,podoba mi się Afryka ale ceny moim zdaniem to przegięcie ,może Viadro,przejechałem się takim ostatnio,duże,mocne tylko kopa brakuje takiego jak ma VFR i na teren za ciężkie.cooba1 pisze:Kupilem wczoraj Yamahe Super Tenere XTZ 750. Ale VFR nie sprzedaje. Nie mam serca
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- PBWroc
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
a mnie co jakiś czas dopada ten kierunek: http://otomoto.pl/show?id=M3348514 - Honda CBR 600 RR C-ABS
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
-
- teksciarz
- Posty: 158
- Rejestracja: sob 31 mar 2012, 11:30
- Imię: Andrzej
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Stare Pole/DK-22
Re: A co po vfr???
Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła.Chociaż chciałbym mieć drugie moto (nawet jadowitą 600) w garażu do "wygłupów"
- PBWroc
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
Litra chcesz ??? zabierz do BIAŁEJ. Litra kupuje się wtedy jak na Poznaniu dojdzie się do 1,46andreas pisze:Ja tam nie przesiądę się na 600 chyba,że jakaś bida by mnie przycisła.
cytat z motormanii"
Na Torze Poznań trwa właśnie kolejny Speed Day. W przerwie pomiedzy sesjami, Barry znalazł prawdziwą perełkę: Kawasaki z 1991 roku, 400 ccm, 92 Km i 130 kg - średni czas okrążenia to 1:46... Jakieś pytania?
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3040_o.jpg
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: A co po vfr???
Powiem szczerze, że moim przypadku potencjał mocy jaki drzemie w vfr w ogóle nie jest przeze mnie wykorzystywany. myślę, że 50 koni to ma u mnie rentę
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
armen1pl cos mało wiarygodna ta twoja wypowiedz. a ja to hyyyyyyyy xx fajny ale brzydka dupa i rozrząd fjr hyyyy to yamaha jak ja sie kolega na oczy pokarze kawasaki zzr 1400 jest pierdolniecie ale trwałosc i wykonanie nadal niepowala.hayabongo silnik daje rady fajnie moc oddaje super hamulce ale jak na nia po trzezwemu patrze/czyli dupa dalej latam vfr moze sie za szybko nierozleci.
- PBWroc
- pisarz
- Posty: 249
- Rejestracja: czw 10 lut 2011, 17:04
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
Zmieniłem zdanie.
Skoro na http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/To ... K_1600_GT/ - BMW K 1600 GT - można mieć 3 czas w 8 edycji speed day, to jest nad czym myśleć.
Dla wszechobecnych miłośników i pasjonatów "jedynej drogi" - czyli bez LITRA nie ma jazdy na żółto zaznaczyłem, że na 600 ccm też się da
Skoro na http://www.bmw-motorrad.pl/Motocykle/To ... K_1600_GT/ - BMW K 1600 GT - można mieć 3 czas w 8 edycji speed day, to jest nad czym myśleć.
Dla wszechobecnych miłośników i pasjonatów "jedynej drogi" - czyli bez LITRA nie ma jazdy na żółto zaznaczyłem, że na 600 ccm też się da
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Z laskami jest odwrotnie niż z VTEC-iem - im mniej wałków tym lepiej
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo co abstynent i impotent
Prędkość moim przyjacielem - przyjaźni nie wykorzystuj nadmiernie
Prędkość nie zabija tylko nagłe zatrzymanie ...
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
Pamiętajmy że Tor to nie tylko prosta
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
- G O F E R
- pisarz
- Posty: 342
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 21:48
- Imię: Rafał
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
Ja też po ponad 7- letniej miłości z VFR, myslę WTF now?
Fyfyryfy zjechałem już większość Europy, a teraz coraz częściej ciągnie mnie na latanie torowe.
Dl- nuda
1200- jeszcze za drogi dla mnie
- Kawasraki Z1000SX- ok, ale nie dość że drogi to jeszcze marka na "K"
- 1000RR- na torze przyniesie mi mniej progresu niż 600tka.
Najtrafniej pasuje mi na tą chwilę 600RR, ale bez ABS i latać na SD do Poznania. Bez ABS, bo wymiana na oploty to kosmos cena.
Fyfyryfy zjechałem już większość Europy, a teraz coraz częściej ciągnie mnie na latanie torowe.
Dl- nuda
1200- jeszcze za drogi dla mnie
- Kawasraki Z1000SX- ok, ale nie dość że drogi to jeszcze marka na "K"
- 1000RR- na torze przyniesie mi mniej progresu niż 600tka.
Najtrafniej pasuje mi na tą chwilę 600RR, ale bez ABS i latać na SD do Poznania. Bez ABS, bo wymiana na oploty to kosmos cena.
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: A co po vfr???
Africa Twin lub Triumph Tiger 800
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Buła
- klepacz
- Posty: 1747
- Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Suchedniów
- Kontakt:
Re: A co po vfr???
I to jest to tylko ceny kosmicznefigaro pisze:Africa Twin
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości