Zapisy na jazde VFRa

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
binio
klepacz
klepacz
Posty: 777
Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Linz, Austria

Zapisy na jazde VFRa

Post autor: binio » śr 14 lip 2010, 17:44

Nie wiedzialem gdzie to dac to dalem tutaj.
Bylem dzisiaj w Hondzie na prymasa tysiaclecia kolo skrzyzowania z gorczewska, kiedys to bylo chyba MCM no ale niewazne. W tym tygodniu beda mieli nowa VFRke i mozna sie juz zapisywac na jazdy jakby ktos chcial, bedzie na 90% Achmedowa czerwona ;)

baran141
bywalec
bywalec
Posty: 37
Rejestracja: pt 07 maja 2010, 09:35
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Zielonka
Kontakt:

Post autor: baran141 » śr 14 lip 2010, 23:50

Jak to działa ? jakieś zaliczniki/wymagania etc. ?

Awatar użytkownika
Panasonix82
pisarz
pisarz
Posty: 499
Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Post autor: Panasonix82 » czw 15 lip 2010, 20:59

Zapisałem się na sobote od 10.00 do 11.00. Potrzebne prawko min. 2 lata, swój kask i 0 alkoholu we krwi. That's all.

Jak sie karnę to opiszę co nie co :)

[ Dodano: 2010-07-17, 12:02 ]
Noi sie karnąłem.
Jestem cholernie zawiedziony.
Wykonanie motocykla jak najbardziej na wysokim poziomie, ale ....
Skrzynia działa gorzej niż w moim VTEC-u,
Coś strzelało w wale napedowym, gang silnika tragiczny. Najładniej chyba brzmi przy odpalaniu. Niby idealnie wyważona a prowadzi się w przejściu z winkla w winkiel jak lokomotywa, mimo, że miałem w niej niewiele paliwa. Ogromny plus za hamulce-naprawdę chodzą bajecznie. Pozycja nie jest zła, może troszeczkę lepsza niż w VTEC-u, zapewne zasługa obniżonego siedzenia, lepsza też jest ochrona przed wiatrem. Duzy plus za lusterka-widać w nim wszystko. O dziwo nie miałem problemów z kierunkowskazami, ani razu nie kliknalem na klakson. Moto miał nówki oponki Angelki, wiec trzymał sie ładnie. Sprzęgło antyhoppingowe działa naprawde fajnie, za każdym razem słychać delikatny pisk opony i później juz normalnie zwalnia. Silnik, tak naprawdę ciągnie najlepiej przy 6000 obr/min. Tak samo jak VTEC szarpie na niskich obrotach i niskim biegu.
Kończąc, swoim skromnym zdaniem owa Hania nie powinna się nazywać VFR 1200 (daleko jej do modelu VFR), raczej CBV 1200.
Patrząc ogólnikowo-VFR VTEC przy VFR 1200 to supersport.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości