Strona 1 z 1
Daelim Daystar rozrząd. HELP!!
: wt 29 cze 2010, 22:34
autor: Lex737
Witajcie może ktoś się z tym motorkiem spotkał. Mam problem z ustawieniem rozrządu. A dokładnie jak mają być ustawione te znaki na wale na T czy na F ?? podobno takie samo ustawienie jest w skuterach chińskich.
: śr 30 cze 2010, 01:05
autor: PETER
teoretycznie rozrząd powinieneś ustawić na T a zapłon powinien być na F a jeżeli problem to sprawdź najprościej ,śrubokręt przez świece i tłok do samej góry powinno się pokazać T następnie ustaw tak wałek rozrządu żeby zawory były zamknięte powinien sie pojawić jakiś znak na wału i odniesienie najczęściej jest to płaszczyzna do której przylega porywa zaworów jeżeli tak będzie ustawione to powinno być ok

Oczywiście zawsze po ustawieniu delikatnie robimy obrót wałem do momentu aż znaki ustawią sie we właściwym położeniu robimy to kluczem a nie kopniakiem -czy rozrusznikiem
: śr 30 cze 2010, 20:41
autor: Gacol
Jak coś chetnie pomoge z Tym ciulstwem bo robie tego na kila(niestety)Jak coś dzwoń i opowiadaj co dokładnie chcesz wiedzieć .Mo tymczasowy numer to 516859994
Pozdrawiam
: czw 01 lip 2010, 16:12
autor: Lex737
Ustawiłem tłok na samej górze, znak T minął sie o 1cm na kole, tłok idzie w dół, ciężko go odpalić, nie umi się zebrać na obroty, i słychać jak strzela w gaźnik. W czasie jazdy przy ujmowaniu gazu słychać stukowe spalanie czy to nie jest wina gaźnika czy może ktoś wie ile powinna być wykręcona śruba regulacyjna. Jak się to reguluje?? Gaźnik jest na 2 linki i jakaś pompka. A czy jest możliwość przestawienia zapłonu?? Jaki luz powinien być na zaworach??
: pt 02 lip 2010, 01:47
autor: PETER
Ustawiłem tłok na samej górze, znak T minął sie o 1cm na kole, tłok idzie w dół,
ciężko zrozumieć o co chodzi , zadajesz jednocześnie dużo pytań, podstawa to znaki wału i wałka rozrządu muszą się pokrywać ze znakami na obudowach i jeżeli tak będzie po obróceniu silnikiem można próbować odpalać -a może klin na kole się scioł i masz przestawione wszystko łącznie z zapłonem

: pt 02 lip 2010, 17:15
autor: Lex737
uproszcze pytanie ustawiłem koło na T u góry na kole wszystko ok. jak jest zimny nie odpala z rozrusznika tylko na kop, jak ciepły to odpala ale od 4-4,5tys. obrotów nie może wkręcić się na obroty strzela w tłumik, słychać stukowe spalanie. Czy jest to wina złego ustawienia zapłonu i jak to wyregulować. Czy składu mieszanki w gaźniku?? jak wyregulować gaźnik??
: sob 03 lip 2010, 00:31
autor: PETER
Lex737 pisze:jak wyregulować gaźnik??
wypadałoby napisać ci książkę , jaki gaźnik mechaniczny czy podciśnieniowy, wymontować sprawdzić poziom paliwa ,jeżeli podciśnieniowy sprawdzić membranę czy nie jest popękana dziurawa,czy nie stwardniała teoretycznie śruba składu powinna być wykręcona ok 2 obroty i od tej pory możesz korygować ustawienie kręcąc 1/4 obrotu ,warto poszukać na necie serwisów ki a wiem że do dealima jest mało

: sob 03 lip 2010, 21:52
autor: Lex737
Interesują mnie konkrety jaki powinien być poziom paliwa, jak ustawić zapłon, rozrząd. Doszedłem do tego że odpala pochodzi 10s i gaśnie. W czasie jazdy dopóki jadę to ok jak zwalniam lub wrzucę luz gaśnie. W gaźniku jest pompka w którym momencie lub przy jakich obrotach powinna zadziałać.?? Ile obrotów na przepustnicy powinien mieć??