Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
			
		
		
			- 
				
								Koobsky							
- pisarz
  
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Koobsky » czw 01 sie 2013, 12:26
			
			
			
			
			paawel pisze:dzięki wszystkim 

 Koobsky, pamiętam pamiętam...wiem o czym mówisz 

 w dzień po kupnie zamawiałem już lusterko i klamkę hamulca, na szczęście plastiki calutkie. Waga moto mnie zaskoczyła, ledwo zdążyłem usiąść i pad w prawo 

 
Dokładnie. W cenie klamki i lusterka miałbyś już crash'e. Mnie o mało nie załatwiły jeans'y. Spodnie jak wiadomo niezbyt elastyczne i jak mnie na parkingu, przy zawracaniu przeważyło to zabrakło trochę swobody ruchu w prawej nodze i niewiele brakowało i by leżała na prawym boku.
Crash'e to żaden koszt w porównaniu z plastikami czy malowaniem a o własnej stopie/nodze to już nie wspomnę...
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								paawel							
- bywalec
  
- Posty: 41
- Rejestracja: czw 13 cze 2013, 17:47
- Imię: Paweł
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paawel » czw 01 sie 2013, 12:35
			
			
			
			
			będą założone, leżą i czekają już od miecha 

paawel
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								FernandoT							
- pisarz
  
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 26 lut 2013, 18:07
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: FernandoT » czw 01 sie 2013, 13:43
			
			
			
			
			Crash i tak czachy nie uchroni chyba ze klatke wyspawasz albo boczne kolka 

WSK M21W2 1972, KTM LC 4
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								paawel							
- bywalec
  
- Posty: 41
- Rejestracja: czw 13 cze 2013, 17:47
- Imię: Paweł
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Ząbki
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: paawel » czw 01 sie 2013, 14:04
			
			
			
			
			czułbym się jak na motocyklu z nauki jazdy 

 , a tak na marginesie to gmole parę razy uchroniły przed zdrapką 

paawel
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								VFRKrzysztof							
- klepacz
  
- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VFRKrzysztof » pn 05 sie 2013, 00:19
			
			
			
			
			Z latacza dookołakominowego zmieniłem się w nawijacza kilometrów  

 Tym razem w weekend 1000 km, wizyta w słowackich Wysokich Tatrach w Smokowcu, wjazd kolejką na Hrebienok (1285m), spacerek do góry do schroniska Zamkovskeho Chata (1475m), wypity browarek i zeżarty vyprażany syr  

The best is yet to come! 

 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 mamihlapinatapai
- zadomowiony
  
- Posty: 67
- Rejestracja: wt 31 lip 2012, 16:05
- Imię: Przemek
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mamihlapinatapai » wt 06 sie 2013, 18:18
			
			
			
			
			Rekord wyjazdu na strzal i godzin spedzonych jednorazowo na Viku razem z plecaczkiem wlasnie zostal pobity 

 wyjazd Opole - Dallikon (Szwajcaria) na strzal od 8 rano do 3 w nocy (1260 km zamiast planowanych 900 

 ) - bo tysiace przygod w tym przeprawa w towarzystwie Rosjanina polnymi drogami przez Szwajcarska granice zaliczona 

))) Goraco pozdrawiamy ZYJEMY CALI I ZDROWI a hondzinka miodzio mistrz 

 - GRZESIU dziekuje za pelne przygotowanie i cierpliwosc. Jutro next step - Hiszpania.
zyje sie tylko raz 

 ....
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 marcinmsm
- bywalec
  
- Posty: 33
- Rejestracja: pn 22 kwie 2013, 14:48
- Imię: Marcin
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marcinmsm » czw 08 sie 2013, 23:49
			
			
			
			
			Nowy bak zalozony, chlodnica oleju sklejona i zalozona, narazie nie cieknie i co najwazniejsze motor odpalony pierwszy raz po wypadku!! kreci od strzala  

 az sie lezka kreci na odglos V4  

 5 tygodni go nie slyszalem..
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								KolczyK							
- stary wyjadacz
  
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KolczyK » pt 09 sie 2013, 01:02
			
			
			
			
			ogarnięcie elektryki w VFR - coś pięknego 

VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA  << 
www.kolczynscy.pl >>>
 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Gacol							
- klepacz
  
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gacol » śr 14 sie 2013, 20:52
			
			
			
			
			Swap wtrysków z sp2 do mojej sp1 udany:) jest MOC 

VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kubatron2							
- klepacz
  
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kubatron2 » śr 14 sie 2013, 21:20
			
			
			
			
			po kilku tyg meczarni ogarniety temat zamulania szarpania mojej vfr.poezja sie teraz lata ciesze sie jak mało czym cudo
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Arnold							
- ostry klepacz
  
- Posty: 2432
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Arnold » czw 15 sie 2013, 16:11
			
			
			
			
			Gacol pisze:Swap wtrysków z sp2 do mojej sp1 udany:) jest MOC 

 
Gacolku, powiedz mi jaka jest w nich różnica. 
 
A u mnie też pozytywnie ale pokażę to dopiero w poniedziałek w innym dziale. 

  
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. 

 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Gacol							
- klepacz
  
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gacol » czw 15 sie 2013, 17:34
			
			
			
			
			Tak.SP2 ma większe przepustnice i gardziele .Jeśli już sie podejmować to wiązke wtrysków i wtryski trzeba mieć z sp2(inne gniazda).Same wtryski  różnią sie tym że sp1 ma 4 dyszowe a sp2 12 dyszowe(tak dwunasto).co do jazdy.Spalania jeszcze nie wiem zrobiłem dopiero 100km.łagodniejsza w dolnym zakresia obrotów ,Wyższa kultura co za tym idzie trosze spokojniej.Za to na wyższych ma dobrze...

elastyka 4 biegu mnie dzisiaj zmiażdzyła.Po prostu jak 2 

  nie duży koszt a efekt ciekawy.Różnica wizualna.SP2 ma zielone wtryski a SP1 czarne
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Gacol							
- klepacz
  
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Gacol » pt 16 sie 2013, 20:25
			
			
			
			
			
			
									
									VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kiki							
- ostry klepacz
  
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kiki » pt 16 sie 2013, 23:20
			
			
			
			
			Gacol czyli co ? Twoje problemy z maszyną to wina wtrysków? 
A tak btw - kurde masz inne wtryski a mapy zostały stare- masz możliwość podmianki modułu na sp2 i sprawdzenia różnicy w mocy ?
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			 Fred
- ostry klepacz
  
- Posty: 2605
- Rejestracja: ndz 08 kwie 2007, 20:48
- Imię: .
- Płeć: Mężczyzna
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Fred » sob 17 sie 2013, 20:20
			
			
			
			
			Dziś kupowałem klocki do auta i okazało się że do sklepu motoryzacyjnego dostarcza je niejaki Mateusz który jeździ na VFR 750 i jest na forum. Pozdro dla Ciebie
PS. Civic już lata na nowych hamulcach  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości