figaro pisze:michalw66 pisze:Hmm , na wolnych obrotach już widać niebieski dym...
No stary, ale z tym opisem toś się nie popisał.
1. Na zimno po odpaleniu na ssaniu czy bez;
2. Na ciepło na małych obrotach;
3. Na wyższych też ?;
4. Jazda solo;
5. Jazda z plecakiem;
6. Przyspieszanie na równym;
7. Przyspieszanie na wzniesieniu;
8. Przyspieszanie na niskich biegach /1,2,3/;
9. Przyspieszanie na wysokich biegach /4,5,6/;
10. Jak wyglądają świece;
11. Czy po dłuższej jeździe dymienie zanika, nasila się, nie nasila ?
12. itd...
Może być kwestia tylko regulacji, bądź normalnego zużycia

1. Na zimno, na ssaniu i bez
2. Na ciepło też
3. Na wyższych wiadomo proporcjonalnie więcej dymu(ale nie wygląda to źle)
4. To już bez znaczenia.
5. j/w
10. Po wymianie świec wszystkie były kawa z mlekiem, nie było żadnej czarnej
11. Jest cały czas jednakowe.
Jedzie identycznie jak VFR znajomego więc chyba wszystko w normie chociaż przy 160-200 dostaje baty ale to może być wina tłumika - ja mam serie kolega z nierdzewki nowy. Co też pewnie robi różnicę(stary tłumik z nagarem)
ale to takie gdybanie.
W ogóle u mnie nie ma tych przewodów olejowych co są zaraz nad kolektorami z przodu

Wychodzą tylko te od miski olejowej idące do chłodnicy oleju...i ani więcej przewodów olejowych...

u znajoimego jest inaczej
VFR RC36.