Ta na początek na pewno będzie N'ka do pierwszych szlifów na moto (świadomość tego, że przy pierwszej lepszej przewrotce byłbym 2,5 k do tyłu nie jest zbyt zachęcająca do trenowania umiejętności)juhass pisze:Znajomej, dokładnie taką cebulę z owiewkami five stars, serwisuje.
Na prawdę wdzięczne moto. Lekkie proste w budowie i przyjemne w obyciu, jednak co do samych owiewek to moim zdaniem nie warto.
Od razu widać, że jest to ciało obce na tym moto, choćby po sposobie mocowania ich i spasowaniu. Materiały tez nie są za szczególne jeśli chodzi o te plastiki- są dość kruche, ale może to kwestia wieku moto i owiewek (97). Fakt, moto w tych plastikach wygląda poważniej i jest... większe jednak dla kogoś ponad 175cm brakuje miejsca na kolana i uderza się nimi w owiewki.
Ja bym zdecydowanie celował w N-kę, ale to Twoja decyzja.
 Myślałem nad VFR na początku, ale po tym jak usiadłem na Vitku Gregorego to raczej myślę, że nie dał bym rady szczególnie, że jedyne przejażdżki miałem jeszcze na motorynce
 Myślałem nad VFR na początku, ale po tym jak usiadłem na Vitku Gregorego to raczej myślę, że nie dał bym rady szczególnie, że jedyne przejażdżki miałem jeszcze na motorynce   no i CZ350 ale jako plecak jeszcze jako dzieciak
 no i CZ350 ale jako plecak jeszcze jako dzieciak  
  Co do ofert z forum CB500 to dzięki za cynk już się zarejestrowałem i pisałem z kolegą z krk i też wygląda moto fajnie, ale cóż... na razie muszę ostygnąć i zabrać się za licencjonowanie i może jeszcze w tym sezonie wystartuję już jako Owners cebuli
 
  a tak przy okazji to ciekawe gdzie tą sztukę trzymali...: http://otomoto.pl/honda-cb-cb500-sprowa ... 16634.html
ale cena pyszna:)
Dzięki za odp i Pzdr

