
Z reklamacją oczywiści nie widzę przeciwwskazań jeszcze jedną do sklepu powinieneś Wysłać gdzie zamawiałeś lub zadzwonić bo Skasować pocztę żaden problem

Jesteś klientem Tak czy Nie

I masz rację i nie. Sporo wysyłam kurierem i wiem, że pomimo tego, że pracują do obojętne 18.00 może 20.00 to rzeczą oczywistą jest brak możliwości obsłużenia na raz np 10 klientów o godz powiedzmy 17.00. Z jednej strony mieszczą się nieopodal ciebie ale może akurat kurier, który obsługuje twój rejon ma powiedzmy do obsługi kilka firm od których odbiera paczki po 17.00.marcinskc pisze: Chłopie jakbyś dobrze przeczytał post to umiałbyś wyciągnąć wnioski. Po pierwsze dzwoniłem do nich o 16:40, po drugie pracują do 18:00, po trzecie wydawanie komuś przesyłki bez potwierdzenia jego tożsamości jest co najmniej nieodpowiedzialne.
Jak? Ze zrozumieniem!!!!bartpa pisze:nie wiem jak cos mozna dobrze przeczytac jednak ad rem
Osobiscie bym tak tego nie zostawial. To zupelnie jak pozwolic zlodziejowi ukrasc cukierka, a badz pewien, ze nastepnego dnia nie bedziesz mial samochodu. Istnieje taka instytucja badz osoba nazywana rzecznikiem praw konsumenta. Jemu placa za rozwiazywanie takich sporow, wiec dlaczego z tego nie korzystac. Z doswiadczenia wiem, ze wystosowanie pisma z odpowiednim zbiorem paragrafow rzecznikowi nie zajmuje wiele czasu. A mozna wiele zyskac.marcinskc pisze: Jak? Ze zrozumieniem!!!!
Ad. 1. Jestem po logistyce i specjalności organizacia technik transportowych.
Ad. 2. Piszę specjalnie dla Ciebie kolego po raz 3ci. Tak nie zapłaciłem bo płacił za to sklep. Understand? Czy jeszcz raz?
Ad. 3. Ale o co chodzi? Sprawe uważam za załatwioną bo mam na nich wyeebane.
Ad. 4. Błedem było wybranie DPd, ale nie miałem na to wpływu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości