NEGATYWNIE

Czyli pokój z serii - "gadajcie o czym chcecie"
Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Koobsky » sob 04 lip 2015, 20:17

bachu pisze:Koobsky, ty to masz przygody. Z innej beczki, jak ogólne wrażenia z Triumpha ST?
Ładny, wygodna pozycja za sterami chociaż jak dla mnie to sety są za wysoko. Niby fajnie bo się można lepiej składać ale do turystyki się to nie nadaje bo mnie kolana bolały. To samo miałem na tej najnowszej VFR 800F.
Maszyna dobrze się trzyma drogi i łatwo się prowadzi. Czuć, że jest sporo lżejszy od VFR. Jeżeli chodzi o silnik to jeżdżąc solo można poczuć, że ma więcej mocy niż VFR ale po załadowaniu kufrów i pasażera już dupy nie urywa i robi się bardzo podobnie do VFR. Ciągnie bardzo ładnie od samego dołu co mu się chwali bo jak się lata z pełnymi kuframi i plecaczkiem to się to bardzo przydaje.
Mój egzemplarz jest z 2011 roku i miał przejechane trochę ponad 14000 mil. Mam go już ponad 2 tygodnie więc ma już 17500 mil. :P Zawory w nim chyba klepią ale nie wiem czy jest tak dojechany czy po prostu ten typ tak ma. Niby przebieg mały ale to maszyna z wypożyczalni więc pewnie bywała różnie traktowana.
Na kołach siedzą Bridgestone BT-023. Jak nie lubię tej marki to akurat BT-023 trzymały się bardzo dobrze.
Niestety to jak szybko te gumy się zużywają i w jaki sposób totalnie je dyskwalifikuje. Tylna opona była funkiel nówka jak dostałem moto aż mi kazali uważać, bo może być śliska. Zrobiłem na niej do tej pory 4500 km i już jej nie ma a do tego wygląda jak trapez a nie półkole. Fakt, że jest 2 składnikowa widać gołym okiem. Na Michelinach PR4 zrobiłem około 6000 km w 3 tygodnie z wiele większym obciążeniem i po powrocie wyglądały nadal jak półkole a trzymały w zakrętach równie dobrze. Trzeba oczywiście wziąć poprawkę na to, że u mnie żadna opona długo nie wytrzymuje ale bez przesady, nie 4500km.
Zaraz wam wrzucę fotę tej gumy to nie uwierzycie...

EDIT: Obiecane foty. :)
BT-023_002.jpg
BT-023_001.jpg
BT-023_003.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: NEGATYWNIE

Post autor: zaba80r » sob 04 lip 2015, 21:18

Szok z tą oponą :shock: . .... czyli michałki rulez
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: NEGATYWNIE

Post autor: figaro » sob 04 lip 2015, 22:59

Wierzyć się nie chce, moje po 25 tysiącach wyglądają o wiele lepiej. :shock:
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 657
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Niron » sob 04 lip 2015, 23:14

cholera, napęd szlag trafił, a miał wytrzymać do końca sezonu :\
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
antek
pisarz
pisarz
Posty: 323
Rejestracja: pt 15 sie 2014, 23:18
Imię: Andrzej
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Jaworzno

Re: NEGATYWNIE

Post autor: antek » sob 04 lip 2015, 23:20

Niron pisze:cholera, napęd szlag trafił, a miał wytrzymać do końca sezonu :\
tak nagle ?
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu…

Awatar użytkownika
Gota
teksciarz
teksciarz
Posty: 154
Rejestracja: wt 13 sty 2015, 21:48
Imię: Małgorzata
województwo: lubelskie
Płeć: Kobieta

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Gota » sob 04 lip 2015, 23:24

Niron pisze:a miał wytrzymać do końca sezonu
To Ty tak myślałeś a lalunia jak na złość :lol:
"Biali nie zabijają się w klubie"

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Koobsky » sob 04 lip 2015, 23:43

figaro pisze:Wierzyć się nie chce, moje po 25 tysiącach wyglądają o wiele lepiej. :shock:
Dokładnie. Gdyby to było moje pierwsze latanie na moto z takim obciążeniem to bym zrozumiał ale pojechałem w zeszłym roku na nówkach Michelinach PR4 do Włoch bardziej obładowany i po powrocie opony wyglądały ładnie i było na nich jeszcze sporo mięsa. Tył już wymieniłem a przednia nadal jest na VFR i jak bym na niej do Skocji leciał to bym tego przodu nawet nie wymieniał bo spokojnie dał by radę.
Gówno nie opony i tyle.

Zabawna jest cena...
Ceny przykładowe zaczerpnięte z jednego źródła dla wszystkich 3 opon.

Bridgestone BT0-23 180/55 ZR17 - £101.90 (Zwykła oraz GT mają taką samą cenę)
Michelin Pilot Road 4 180/55 ZR17 - £123.40
Michelin Pilot Road 4 GT 180/55 ZR17 - £131.60

20-30 funtów różnicy a na PR4 osobiście robię ponad 2 razy tyle mil...
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
veeefour
pisarz
pisarz
Posty: 258
Rejestracja: wt 12 maja 2015, 20:47
Imię: Przemek
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: NEGATYWNIE

Post autor: veeefour » ndz 05 lip 2015, 00:04

figaro pisze:Wierzyć się nie chce, moje po 25 tysiącach wyglądają o wiele lepiej. :shock:
Kwestia motocykla i stylu jazdy - u mnie opony predzej scieraj sie na boku. Srednio 8-10k km i wymienim. Ostatni dunlop skonczyl tak(od czola jak nowa):
Obrazek

Koobsky, mialem tak samo z org Bridge. - po 2-3k km bieznik totalnie znikl...oponiarz stwierdzil,ze byly stare...fakt DOT wskazywal na 4 lata.
Bridg. tak wiodzcznie ma, ze starzenie mu wyraznie szkodzi...

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 657
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Niron » ndz 05 lip 2015, 09:09

antek pisze:
Niron pisze:cholera, napęd szlag trafił, a miał wytrzymać do końca sezonu :\
tak nagle ?
nie nagle było widać że napęd jest słaby, ale naciąganie pomagało, aż do teraz :disagree
Gota pisze:
Niron pisze:a miał wytrzymać do końca sezonu
To Ty tak myślałeś a lalunia jak na złość :lol:
tak ona sama decyduje co dla niej dobre :P
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Awatar użytkownika
figaro
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2639
Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
Imię: Tomasz
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia

Re: NEGATYWNIE

Post autor: figaro » ndz 05 lip 2015, 10:24

veeefour pisze:
figaro pisze:Wierzyć się nie chce, moje po 25 tysiącach wyglądają o wiele lepiej. :shock:
Koobsky, mialem tak samo z org Bridge. - po 2-3k km bieznik totalnie znikl...oponiarz stwierdzil,ze byly stare...fakt DOT wskazywal na 4 lata.
Bridg. tak wiodzcznie ma, ze starzenie mu wyraznie szkodzi...
Niezaprzeczalnym faktem jest, że opona im starsza, tym szybciej ściera /znika/ bieżnik.
Winę za to ponosi kompozycja mieszanki gumowej.
Mi w poprzednich gumach /nota bene także Bridgestone z tym, że BT 020/ w końcu piątego roku /od daty DOT/ 1,4 mm starł się w ciągu niespełna miesiąca. :|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

bachu
pisarz
pisarz
Posty: 209
Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3city/W-wa

Re: NEGATYWNIE

Post autor: bachu » ndz 05 lip 2015, 12:54

Koobsky pisze: Ładny, wygodna pozycja za sterami chociaż jak dla mnie to sety są za wysoko. Niby fajnie bo się można lepiej składać ale do turystyki się to nie nadaje bo mnie kolana bolały. To samo miałem na tej najnowszej VFR 800F.
Ja mam to samo już na RC36II :mrgreen: . Chociaż ostatnio testowałem jazdę na kaczkę i jak się wysunie stopy na maksa to jest już całkiem nieźle :twisted: .
Koobsky pisze: Maszyna dobrze się trzyma drogi i łatwo się prowadzi. Czuć, że jest sporo lżejszy od VFR. Jeżeli chodzi o silnik to jeżdżąc solo można poczuć, że ma więcej mocy niż VFR ale po załadowaniu kufrów i pasażera już dupy nie urywa i robi się bardzo podobnie do VFR. Ciągnie bardzo ładnie od samego dołu co mu się chwali bo jak się lata z pełnymi kuframi i plecaczkiem to się to bardzo przydaje.
To mnie trochę zdziwiłeś, że pod obciążeniem jest podobnie jak w VFR. Z drugiej strony mocy aż tak dużo więcej nie ma. Pasażerka nie narzekała na tylną kanapę? Ponoć siedzi się dość wysoko i jednak wydech pod tyłkiem ( chociaż tutaj V-tec ma podobnie :P ).

Co do opon to faktycznie lipa. Ciśnienie było prawidłowe? Ja męczę Michelinki w wersji zwykła przód i trail tył i póki co nabiłem jakieś 6k km. Myślę, że coś koło 20k km wytrzymają. Tylko, że ja raczej bez obciążenia śmigam i dość spokojnie :) .

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Koobsky » śr 08 lip 2015, 19:19

Sęk w tym, że opona jest nowa, DOT ma świeży a ciśnienie sprawdziłem w dniu wyjazdu. Na tych gumach nawet widać łączenie mieszanki na bokach. Styl jazdy miałem w najlepszym wypadku spokojniejszy niż na VFR bo moto jakby nie patrzeć dostałem dzień przed wyjazdem więc zanim je wyczułem to parę dni minęło. Temperatury były raczej dość niskie bo to Szkocja. Moim zdaniem jest to zwyczajnie wina opony. Trzymała nie powiem dobrze ale niestety krótko.. :)
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

bachu
pisarz
pisarz
Posty: 209
Rejestracja: śr 11 cze 2014, 21:57
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3city/W-wa

Re: NEGATYWNIE

Post autor: bachu » śr 08 lip 2015, 21:42

W sumie jak wygląda temat wymiany takich gum na moto zastępczym? Musisz coś dopłacić?

Awatar użytkownika
Koobsky
pisarz
pisarz
Posty: 399
Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
Imię: Kuba
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bristol, UK
Kontakt:

Re: NEGATYWNIE

Post autor: Koobsky » pt 10 lip 2015, 23:48

bachu pisze:W sumie jak wygląda temat wymiany takich gum na moto zastępczym? Musisz coś dopłacić?
Dzwonie, mówię, że się guma skończyła. Jak to akceptują jadę do warsztatu gdzie zmieniają opony, proszę o zmianę gumy a oni płacą przez telefon podając dane karty płatniczej.
Oni naturalnie mają prawo wybrać model opony i warsztat, w którym będzie ta wymiana wykonana. Oczywiście musi to być w moim mieście lub okolicy. Ja jeszcze im nic nie mówiłem bo guma jeszcze jest. Resztki ale do 21 dojeżdżę a później powinienem odzyskać swoje moto.
Tak samo jest w przypadku kiedy moto się popsuje. najbliższy warsztat i oni telefonicznie płacą za naprawę. Wszystko oczywiście jeżeli kwota naprawy im pasuje. Jak nie to zawsze mogą mi dostarczyć motocykl zastępczy ale to by im się pewnie nie opłacało bo to dodatkowy koszt a ten i tak naprawić trzeba...
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u. :)
https://www.facebook.com/www.goriders.net

Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec

Awatar użytkownika
zaba80r
pisarz
pisarz
Posty: 234
Rejestracja: wt 27 mar 2012, 20:02
Imię: Piotr
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna

Re: NEGATYWNIE

Post autor: zaba80r » ndz 26 lip 2015, 11:40

Dziwna polityka Hondy? ?? 188tys euro za 160kuni. ... deal roku http://m.onet.pl/moto/motocykle/aktualnosci,2e9f87
“You live more in 5 minutes going flat out on a vehicle like this than most people live in a lifetime” – Burt Munro...The world fastest Indian...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości