dla posiadaczy TRIUMPHA ocena po 50000km
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
dla posiadaczy TRIUMPHA ocena po 50000km
3739 km - klocki hamulcowe z tylu
7928 km - komplet opon BT 020
12931km - klocki hamulcowe z tylu
16082 km - opona tyl
22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR
25111km - opony BT 020 komplet
26985 km - klocki hamulcowe z tylu
28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update
29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST
33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana
35844 km - klocki hamulcowe z tylu
37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport
41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u
43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada
47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu
Kompresja spadla z 17 na 16,5
i dla podniesienia mniemania o triumfie opis z forum motocyklistów:
Kiedys gdy zaczynalem przygode na 2 OO zastanawialem sie kto w ogole kupuje Triumpha ? Po zrobieniu PJ zaczal sie okres testowania i szukania sprzetow. Nie omieszkalem zapoznac sie z Triumph'em ( starym ) ST i Daytona 955i. Na starym ST mialem wrazenie, ze dorysowano mi pod dupsko cala reszte. Ergonomia 100 %, wrazenia z jazdy super, kladlem go na winklach tak, ze w porownaniu z moim GSX 600 F moglem sobie tylko pomarzyc.
Nastepnie zaczalem juz regolarnie interesoeac sie ich modelami. Daytona 600, Rocket III, Daytona 675, najlepszy w klasie stock w swojej grupie ( tylko, ze na nadgarstki przy przepisowej jezdzie idzie biggrin.gif ) Speed Triple rewelacja pod chyba kazdym wzgledem. Nowy ST ( zamiescilem swego czasu w tym temacie wynik testu dlugodystansowego jest na pierwszym miejscu w niemieckim czasopismie przed BMW czyli cos w tym musi byc. Swego czasu gdyby nie fakt podpisania umowy K-S na " K " to dzis mialbym nick nie ks, a st-rider ( o 3 tyg za pozno ). )
St-ciak naprawde swietna maszyna pod wzgledem i zawieszenia i jednostki napedowej ktora nie zostawia nic do zyczenia ( poza moze wieksza moca ) idealnym rozwiazaniem bylby w nim silnik z Daytony 146 KM. Handlarz zapewnil mnie jednak ze przed rokiem 2008 nic nowego nie wyjdzie, moze przedluzyc sie to nawet do 4 lat. Moze to jednak kit, kto wie ?
Jedyna wada w Triumph'ie to brak ABS'u w wiekszosci modeli jak i brak kardana w "niektorych" mnie interesujacych modelach. Coz nie mozna miec wszystkiego. Moze nastepny bedzie Triumph ?
Moge ta marke polecic kazdemu z spokojnym sumieniem.
crossy.gif
PS. Czego zupelnie nie rozumiem, jak mozna kupic nowa 600 japonska majac mozliwosc kupna
Daytony 675 ??? banghead.gif Ludzie czytajcie prase bo po to ona jest !
7928 km - komplet opon BT 020
12931km - klocki hamulcowe z tylu
16082 km - opona tyl
22663 km - klocki hamulcowe z tylu, opony Dunlop D 208 RR
25111km - opony BT 020 komplet
26985 km - klocki hamulcowe z tylu
28861 km - zespol napedowy (zebatki, lancuch ) tercze hamulcowe, klocki z przodu software update
29099 km - opony komplet Avon Azaro AV 45/46 ST
33777 km - pekla pomocnicza rama pod siedzeniem ktora zostala zespawana
35844 km - klocki hamulcowe z tylu
37509 km - opony komplet Avon AV 59/60 Viper Sport
41275 km - wymiana lozyska tylnego kola z tylna tarcza, klockami i sensorem ABS'u
43630 km - opony komplet Pirelli Diablo Strada
47607 km - Sruba /bolec przedniego amortyzatora ( po polsku chyba lagi ) klocki z przodu
Kompresja spadla z 17 na 16,5
i dla podniesienia mniemania o triumfie opis z forum motocyklistów:
Kiedys gdy zaczynalem przygode na 2 OO zastanawialem sie kto w ogole kupuje Triumpha ? Po zrobieniu PJ zaczal sie okres testowania i szukania sprzetow. Nie omieszkalem zapoznac sie z Triumph'em ( starym ) ST i Daytona 955i. Na starym ST mialem wrazenie, ze dorysowano mi pod dupsko cala reszte. Ergonomia 100 %, wrazenia z jazdy super, kladlem go na winklach tak, ze w porownaniu z moim GSX 600 F moglem sobie tylko pomarzyc.
Nastepnie zaczalem juz regolarnie interesoeac sie ich modelami. Daytona 600, Rocket III, Daytona 675, najlepszy w klasie stock w swojej grupie ( tylko, ze na nadgarstki przy przepisowej jezdzie idzie biggrin.gif ) Speed Triple rewelacja pod chyba kazdym wzgledem. Nowy ST ( zamiescilem swego czasu w tym temacie wynik testu dlugodystansowego jest na pierwszym miejscu w niemieckim czasopismie przed BMW czyli cos w tym musi byc. Swego czasu gdyby nie fakt podpisania umowy K-S na " K " to dzis mialbym nick nie ks, a st-rider ( o 3 tyg za pozno ). )
St-ciak naprawde swietna maszyna pod wzgledem i zawieszenia i jednostki napedowej ktora nie zostawia nic do zyczenia ( poza moze wieksza moca ) idealnym rozwiazaniem bylby w nim silnik z Daytony 146 KM. Handlarz zapewnil mnie jednak ze przed rokiem 2008 nic nowego nie wyjdzie, moze przedluzyc sie to nawet do 4 lat. Moze to jednak kit, kto wie ?
Jedyna wada w Triumph'ie to brak ABS'u w wiekszosci modeli jak i brak kardana w "niektorych" mnie interesujacych modelach. Coz nie mozna miec wszystkiego. Moze nastepny bedzie Triumph ?
Moge ta marke polecic kazdemu z spokojnym sumieniem.
crossy.gif
PS. Czego zupelnie nie rozumiem, jak mozna kupic nowa 600 japonska majac mozliwosc kupna
Daytony 675 ??? banghead.gif Ludzie czytajcie prase bo po to ona jest !
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Ruda
- bywalec
- Posty: 40
- Rejestracja: ndz 13 lip 2008, 21:42
- Imię: Piotr
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: GDYNIA
Pieprzenie- przekroczyłem 50 tyś. Kompresja nie uległa zmianie. ABS posiadam.
Łożyska główki ramy nie ma potrzeby zmieniać nie mówiąc o kołach????
Napęd i opony to sprawa indywidualna. Jedyna różnica to wymiany oleju co 6tyś. To chyba wada. VFR co 12tyś lub corocznie.
Nie można bezkrytycznie przyjmować każdego artykułu dosłownie.
Na razie nie mam zastrzeżeń co do sprzęta. Chciałbym zobaczyć moto sport-turystyk
o pojemności 1000 z wałem kardana?????
Niemniej warto czytać artykuły.
Pozdrawiam zainteresowanych.
Łożyska główki ramy nie ma potrzeby zmieniać nie mówiąc o kołach????
Napęd i opony to sprawa indywidualna. Jedyna różnica to wymiany oleju co 6tyś. To chyba wada. VFR co 12tyś lub corocznie.
Nie można bezkrytycznie przyjmować każdego artykułu dosłownie.
Na razie nie mam zastrzeżeń co do sprzęta. Chciałbym zobaczyć moto sport-turystyk
o pojemności 1000 z wałem kardana?????
Niemniej warto czytać artykuły.
Pozdrawiam zainteresowanych.
Mam dwie miłości-Rodzinę i motocykle
VFR Viking SeXszyn North Roads
VFR Viking SeXszyn North Roads
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
z olejem to według serwisówki co 6000mil-10000km lub raz na rok wiec nie jest tak zle a ze sprężaniem po pierwsze kto z nas mierzył jak sprzęt był NOWY, a poza tym spadek o 0,5 at po 50 tkm to nic nie znaczy a jeżeli dodatkowo jeszcze równo na wszystkich cylindrach to jest ok
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości