Strona 3 z 4

: ndz 31 paź 2010, 11:03
autor: kris2k
Ja to nawet gdzies czytalem ze marketing w kwestii podawania danych dot. wagi na sucho zaszedl tak daleko, ze podawano ja nawet bez oleju w zawieszeniu, lol.
Jakby nie bylo, plynow jest sporo w motocyklu.
Wazne zeby motocykl byl poreczny,nawet jesli ma pare kg wiecej.

: wt 02 lis 2010, 11:33
autor: maciek
No dobra :)
W Mediolanie Honda pokazała 2 nowe motocykle z silinikami V4 :)

Jeden, z silnikiem o pojemności 782ccm (brzmi znajomo) pod nazwą "Crossrunner", drugi 1200, ale to ponoć koncept.
Poza tym pojawiła się nowa CBR600F (nie RR), CBR125R, CBR250R i mniej nas interesujące SW-T600, SH300 i może coś jeszcze :)

[ Dodano: 2010-11-02, 11:41 ]
To uzupełnię podstawowymi danymi:
Silnik z VTECiem, ale takim lepszym regulującym kąty otwarcia zaworów.
Moc jakieś 100KM przy 10 krpm, moment 73Nm przy 9,5 krpm
Opony 120/70/17 i 180/55/17
Zbiornik 21,5l :)
Masa własna 240kg

: wt 02 lis 2010, 15:59
autor: klosiewi
Zdjątka oficjalne:

: wt 02 lis 2010, 16:12
autor: kris2k

: wt 02 lis 2010, 16:13
autor: maciek
Tak, ale to są zdjęcia tego konceptu z silnikiem 1200.

crossrunner z silnikiem 800 wygląda tak:

: wt 02 lis 2010, 16:21
autor: kris2k
maciek pisze:Tak, ale to są zdjęcia tego konceptu z silnikiem 1200.

crossrunner z silnikiem 800 wygląda tak:
Tutaj z drugiej strony:
http://www.motoblog.it/galleria/big/hon ... cma-2010/3

po prostu VFR800 - V-Tec w owczej skorze ;)
Silnik ten sam, tylny wachacz i felgi te same, przedni zawias tez.
Rama tez prawie bez zmian.
Ciekawie... ale chyba wagowo rewelacji nie bedzie... tak wiec raczej Tiger 800 lekko wygra z tym motocyklem... stety/niestety 8) :mrgreen:

: wt 02 lis 2010, 22:25
autor: maciek
kris2k, nie czytasz dokładnie ;-) o wadze i silniku pisałem wyżej.
Zawieszenia mają większy skok, bo chyba 165mm z przodu i 145mm z tyłu.

: śr 03 lis 2010, 15:44
autor: kris2k
Ano faktycznie dopisales po wyedytowaniu.
Rewelacji nie ma jak dla mnie... Tiger 800 fajniejszy 8)

: śr 03 lis 2010, 16:22
autor: maciek
Tez mi się wydaje, że Triumph będzie ciekawszy. Jednak ostateczny werdykt wydam jak jednym i drugim polatam, a wszystko wskazuje na to, że będę miał taka możliwość.

Triumph Tiger 800 będzie właśnie porównywany z corssrunnerem Hondy, Tiger 800 XC z BMW F800GS.

Swoją drogą jeździłem ostatnio takim BMW i bardzo mi się spodobał :)

: czw 04 lis 2010, 18:19
autor: Chris-Zg
A co powiecie na to :smile: ? Według mnie wygląda przebosko :grin: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... ual-shoes/

: czw 04 lis 2010, 19:00
autor: klosiewi
Chris-Zg pisze:http://www.motorcyclenews...s-casual-shoes/
Felieton z 2008r... ale bardzo ciekawe rozwiązanie :!: :lol:

: czw 04 lis 2010, 19:12
autor: de Palma
spojrzałeś na datę tego artykułu? Od tego zaczęli prace nad VFR1200.

: pt 05 lis 2010, 23:06
autor: MC_Hammer
A ja czekam na relacje :lol:

: sob 06 lis 2010, 09:10
autor: de Palma
wszystko jest tutaj http://hondamc2011.com/

: sob 13 lis 2010, 13:30
autor: Chris-Zg
de Palma pisze:spojrzałeś na datę tego artykułu? Od tego zaczęli prace nad VFR1200.
Hm, rzeczywiscie, nie spojrzalem ;-) Ale to przez zauroczenie motórem :biggrin