VFR800x ...i inne nowosci na rok '2011

Czyli wszystko co związane z klubem VFR-OC w wymiarze ogólnoposkim
Awatar użytkownika
sensi
klepacz
klepacz
Posty: 584
Rejestracja: sob 12 sty 2008, 16:12
Model VFR: rc46 fi-1
Imię: pawel
województwo: poza granicą Polski
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: sensi » śr 27 paź 2010, 13:36

toc to gs na sterydach!

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Model VFR: 750
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » śr 27 paź 2010, 14:11

Spokojnie, to tylko wizja artystyczna zrobiona na bazie Varadero i bmw Adventure. Nowa Honda raczej nie będzie tak wyglądać.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Model VFR: RC46 '00
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » śr 27 paź 2010, 18:31

Fred pisze:Jaki koczor :twisted:
Chyba kaczor :>

Ktos mial fantazje zeby to w PhotoShopie ukulac :)


EDIT 1:
Pierwsza nowosc Hondy na 2011 ktora ma byc zaprezentowana na EIMCA odkryta:

Honda CBR 250R
http://translate.googleusercontent.com/ ... kFRxUikjhA

EDIT 2:
Druga nowosc:

Honda VFR 800x - szkic wersji, ponoc ostatecznej:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... e-concept/

oraz raport ze spotkania z nowym Tigerem 800:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... 00-ridden/

I juz wiem ze w przyszlosci bede mial zgryza czy wybrac Tigera 800 czy wybrac VFR800x.
Z jednym i drugim motocyklem trafili w 100% moich aktualnych oczekiwan wobec motocykla jaki chcialbym miec.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Model VFR: chwilowo brak :(
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » śr 27 paź 2010, 20:34

Motocykl wygląda na przeróbkę VTECa.
Jednostronny wahacz, podobne sety podnóżków, bardzo podobna rama.

[ Dodano: 2010-10-27, 20:36 ]
O CBR250R trochę więcej tu: http://www.bikers.pl/aktualnosci,0,81,1 ... slona.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Model VFR: RC46 FI
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pt 29 paź 2010, 01:46

Piękna....podobają mi sie ciężkie turystyki.... :oops:

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » pt 29 paź 2010, 09:33

A ja poczekam z opinią na premierę, z 1200 było podobnie sporo szumu a wynik jaki jest wszyscy wiemy :)

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Model VFR: RC46,best of the best with all bests
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » pt 29 paź 2010, 10:30

na cholere komu 230 kilowy potwór

210 kilo to max i tyle

już masa vfr800 przytłacza z deczka a 230 to nie ma o czym gadać

motur musi być zgrabny, szybki i mieć dużo części w dobrych cenach

inaczej kicha : >

a z 800 to spokojnie się zrobi ze 140 koni jak się ino chce - nawet z V - choć ezpertem akurat w tym wątku wyjątkowo nie jestem : >

Awatar użytkownika
Janusz B.
klepacz
klepacz
Posty: 1131
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
Model VFR: 3/4 K7
Imię: Dżony
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Janusz B. » pt 29 paź 2010, 18:07

bialy-murzyn pisze:już masa vfr800 przytłacza z deczka a 230 to nie ma o czym gadać
...ale przecież 800 FI gotowa do drogi waży około 240 kg...
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Model VFR: chwilowo brak :(
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 29 paź 2010, 21:12

Patrząc na wagę VFR1200 i CBF1000 wątpię, aby ta nowa v4 była lekka :(
Obstawiam 240-250 kg po zatankowaniu.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
poscig
klepacz
klepacz
Posty: 1361
Rejestracja: czw 17 sty 2008, 19:43
Model VFR: RC46 FI
Imię: Marek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3-CITY
Kontakt:

Post autor: poscig » pt 29 paź 2010, 22:02

A mi waga nigdy nie przeszkadzała w motocyklach i zawsze widziałem w tym zalety...no chyba ,że mowa o enduro wyczynowym to inna para kaloszy.Do turystyki waga w niczym nie przeszkadza.

Awatar użytkownika
bialy-murzyn
klepacz
klepacz
Posty: 609
Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
Model VFR: RC46,best of the best with all bests
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: bialy-murzyn » sob 30 paź 2010, 12:15

no to w danych z kataloga zle pisze ze 208 kilo wazy jak suchy,
gdy 240 przygotowany w podroz - gdzie plyny 25 kilo - a no, moze chodzi o kufry - to bym sie zgodzil

a propos - w miescie waga zabija frajde z jazdy jak nic ! : >

Awatar użytkownika
elco
klepacz
klepacz
Posty: 911
Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
Model VFR: 800 FI 2000
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Kontakt:

Post autor: elco » sob 30 paź 2010, 14:24

bialy-murzyn pisze:no to w danych z kataloga zle pisze ze 208 kilo wazy jak suchy,
gdy 240 przygotowany w podroz - gdzie plyny 25 kilo - a no, moze chodzi o kufry - to bym sie zgodzil

a propos - w miescie waga zabija frajde z jazdy jak nic ! : >
W miescie, na torze i w lataniu kolo komina owszem. Ale w dalszych podrozach nieco wieksza masa jest tylko sprzymierzencem. Lekkie motocykle z bagazem, pasazerem przy jezdzie ze stala, stosunkowo duza predkoscia zachowuja sie niestabilnie i bardzo nerwowo reaguja np. na podmuchy wiatru. Jezdzac jeszcze CBR 600 PC 25, ktora z plynami wazy okolo 210 kg czulem wyrazna roznice w stosunku do VFR. Dlatego tez motocykl, ktory w dosc duzym stopniu bedzie wykorzystywany do celow turystycznych musi wazyc troche wiecej.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Model VFR: RC46 '00
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » sob 30 paź 2010, 16:03

elco pisze:...ktory w dosc duzym stopniu bedzie wykorzystywany do celow turystycznych musi wazyc troche wiecej.
Zgadzam sie z kazdym slowem.

Za to moja definicja slow "troche wiecej" nie obejmuje roznicy 50 kg ;)
Wolalbym gdyby motocykl w stanie gotowym do jazdy wazyl max 210kg (bez 3 kufrow i pasazerki ;) )

Awatar użytkownika
Janusz B.
klepacz
klepacz
Posty: 1131
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 22:33
Model VFR: 3/4 K7
Imię: Dżony
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Janusz B. » sob 30 paź 2010, 19:00

bialy-murzyn pisze:no to w danych z kataloga zle pisze ze 208 kilo wazy jak suchy,
gdy 240 przygotowany w podroz - gdzie plyny 25 kilo - a no, moze chodzi o kufry - to bym sie zgodzil
sam olej i paliwo pod korek dadzą te 25 kg.
Bez tego daleko raczej nie dojedziesz...
Spytaj milicjanta, on Ci prawdę powie.
Spytaj milicjanta, on Ci wskaże drogę...
http://www.bezwiny.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Model VFR: chwilowo brak :(
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » ndz 31 paź 2010, 10:03

Płyny to jeszcze płyn chłodniczy. Waga określana "na mokro" albo "motocykla gotowego do jazdy" obejmuje często tez akumulator (w przeciwieństwie do wagi "na sucho").
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości