Strona 1 z 2

Pomoc Stowarzyszeniu "Prometeusz" - Vikingowo

: pn 18 paź 2010, 10:18
autor: eater
Towarzyszki i Towarzysze,

Odezwała się do mnie koleżanka, która prowadzi projekt pt. "Szansa na lepsze jutro" w ramach stowarzyszenia "Prometeusz".

No i jest pytanie... czy jest na sali jakiś cwaniak? Cwaniaków potrzeba kilku, coby pomóc im w rozwiezieniu materiałów promocyjnych w paręnaście miejsc w Vikingowie.

Wydaje mi się, że to mogłaby być ciekawa akcja - pomagamy, nic za to nie mamy, ale za to stracimy kase na paliwo, więc warto. :)

Termin i zakres akcji - do ustalenia - w środę spotkam się z Hanią, jeśli będziecie chętni do pomocy i wydoję od niej więcej info.

Tu treść maila ze wstępnymi informacjami:


Witaj Łukaszu :-)

Realizuję w Stowarzyszeniu Opiekuńczo - Resocjalizacyjnym "Prometeusz"
projekt "Szansa na lepsze jutro". Projekt dotyczy wsparcia dla Dzieci,
Młodzieży i Ich Matek mającego na celu aktywizację społeczną i zawodową
oraz usamodzielnienie się. Osoby objęte działaniami w ramach Projektu
mieszkają w Placówce, którą prowadzi nasze Stowarzyszenie - Schronisko
dla Bezdomnych Kobiet z Dziećmi.

Jednym z celów Projektu jest dotarcie do miejsc, gdzie mogą pojawić się
osoby bezdomne z informacją o działalności Stowarzyszenia i innych
miejsc, które pomagają osobom bezdomnym. Mamy już materiały promocyjne -
plakaty i ulotki.

Niestety Stowarzyszenie nie posiada samochodu ani środków na kolportaż.
A chcielibyśmy, by osoby bezdomne miały dostęp do informacji, tym
bardziej przed tak ciężkim dla nich okresem, jakim jest zima.

W związku z tym chciałam zapytać, czy wspomoglibyście kolportaż tych
materiałów, rozwożąc je do miejsc gdzie mogą pojawiać się bezdomni -
około 15-20 miejsc na terenie Gdańska (listę już sporządziliśmy).

W zamian proponuję:
- informację i podziekowanie za Waszą pomoc na naszej stronie
internetowej (wraz ze zdjęciami)
- oficjalne pismo z podziękowaniem
- udział w spotkaniu kończącym projekt (25.11.2010 r.), na którym obecni
będą m.in. przedstawiciele Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, Urzędu
Marszałkowskiego, Urzędu Miasta Gdańska, Miejskiego Ośrodka Pomocy
Społecznej w Gdańsku. Na tym spotkaniu również będziemy składać
oficjalne podziękowania naszym Darczyńcom i Podmiotom zaangażowanym w
pomoc.

Chciałabym nadmienić, że Projekt ten jest realizowany w ramach obchodów
Europejskiego Roku Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym w
Polsce(2010) dzięki finansowaniu
Unii Europejskiej oraz Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Może uda się więc umieścić informację o Waszej pomocy na stronie
Ministerstwa, jako wartość dodaną do Projektu.

Łukasz, jeżeli miałbyś jakieś pytania to jak najbardziej odpowiem.

I będę bardzo wdzięczna za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Hania
Na tym etapie prosiłbym o opinie i deklarację, kto ma ochotę wziąc udział w akcji?

Dwuosobowa lista już jest:

1. eater
2. Wasyl
3. ???

: pn 18 paź 2010, 18:49
autor: SOWA
Doczytałem, że idzie o Vikingowo. Ale jakby co szerzej to rezerwowy Sowa z numerkiem 69 lub 13 czeka w gotowości.

: pn 18 paź 2010, 18:53
autor: Ruda i Piotr
Daj znać czy akcja dotyczy tylko Gdańska czy Gdynia też jest objęta akcją i na czym ma to polegać.

Jak wiesz mamy spory samochód, tylko z czasem może być różnie :sad:

:wiewiora

: pn 18 paź 2010, 19:31
autor: eater
Z tego co wiem, to dużo tego nie ma.

Czyli rozumiem, że temat ma zainteresowanie.

Ok, poprosiłem Hanię o listę miejsc wraz z adresami i terminem do kiedy musielibyśmy to zrobić. Dostaniemy ją ASAP.

Dzięki za odzew!

: pn 18 paź 2010, 20:09
autor: figaro
Czasem sie trochę kręcę po Gdańsku, więc może i ja się przydam :mrgreen:
1. eater
2. Wasyl
3. Ruda
4. figaro
5. :?:

: wt 19 paź 2010, 11:30
autor: eater
Okidoki, Hania napisała mi takie cuś:
Hej Łukaszu:-)

termin kolportażu - do 10.11.2010

Jeżeli chodzi o listę miejsc - w załączeniu przesyłam taką ogólną, żebyście na dzień dzisiejszy mieli ogląd na sprawę:
- tam gdzie na czerwono - sami załatwimy, bo mamy stały kontakt
- mamy 2 pozycje do uszczegółowienia (szkoły i poradnie psychologiczno - pedagogiczne) - będę wiedziała w piątek jakie dokładnie

Łukaszku, w piątek mamy w Stowarzyszeniu akcję obdzwaniania tych miejsc by przygotować Wam grunt do zawiezienia materiałów - tzn. by było wiadomo, że przyjedziecie. Wtedy też zostaną uszczegółowione szkoły i poradnie i jeszcze raz wyślę szczegółową listę z adresami w weekend.

W weekend lub w poniedziałek zadryndam do Ciebie i ustawimy się co do odbioru materiałów - mogą być do odbioru w Stowarzyszeniu, u mnie lub mogę przekazać Tobie - jak wolisz. I potem myślę, że mamy sporo czasu na kolportaż.

Napisz co myślisz.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wielkie dzięki!!!

Hania
Tak więc termin tego kolportażu to 10 listopada.

Stąd moje pytanie: w jakich terminach Wam pasuje?

PS.
Tutaj jest dokument z listą placówek do tej pory.
Plan kolportażu.

: wt 19 paź 2010, 20:12
autor: figaro
Plan się nie otwiera :???:
10.11.2010 może być cienko, ale zobaczymy :roll:

: wt 19 paź 2010, 20:15
autor: eater
figaro, do 10 listopada :) a nie konkretnie 10 listopada.

[ Dodano: Wto 19 Paź, 2010 20:53 ]
A plik powinien sie juz otwierac.

: wt 19 paź 2010, 20:58
autor: figaro
Jeżeli tak, to jest ok, git, wpożo, itd... :meditate
Dla mnie jako osobnika spoza WMG potrzebne dokładne adresy /wspomagam się nowoczesną [ale zawodną] elektroniką :twisted: /.
Odbiór materiałów do rozwiezienia możliwy choćby już jutro. :mrgreen:

Plik się otwiera tylko częściowo /plan jest, mapki brak/

: wt 19 paź 2010, 21:02
autor: eater
figaro, to ja sie zgadam z Hanią i ustawimy się po odbiór, oki?

: śr 20 paź 2010, 20:23
autor: figaro
Ok. Czekam na info.

: czw 21 paź 2010, 00:01
autor: poscig
1. eater
2. Wasyl
3. Ruda
4. figaro
5. Pościg

Dla mnie też nie ma najmniejszego problemu dostarczyć materiały do wskazanych miejsc.Potrzebuje tylko dane materiały(mam nadzieje ,że zmieszczą sie do kombi) i dokładny adres lub adresy i miejsce gdzie mógłbym odebrać je. W godzinach porannych jestem dostepny codziennie.Telefon w profilu,więc czekam na info.

: czw 21 paź 2010, 00:13
autor: eater
Oka oka... to dajcie mi chwilę na ustalenie odbioru materiałów, do poniedziałku jestem wyrwany, bo siem szkolem.

Pojade do Hani i zobacze ile tego jest.

Pozniej ustalimy konkretne daty, dni, noce i fogle kiedy i co.

Dzięki za zainteresowanie!

Będę Was informował.

[ Dodano: Pon 25 Paź, 2010 19:54 ]
Joł joł joł czarnuchy ;).

Byłem dziś u Hani celem wywiadu ile tego gractwa jest.

Jest 500 ulotek formatu A4 i do tego 40 plakatów.

Wszystko to leci do 20 placówek.

Z tego co widzę, da się zapakować to w dwie Vifiery.

Stąd pytanie - ktoś z Szanownych Ołnersów ma chęć wybrać się ze mną po to ustrojstwo w ten weekend?

Figaro?

: śr 03 lis 2010, 21:03
autor: figaro
eater
Rozwiozłeś już te ulotki :?: :disagree

: śr 03 lis 2010, 21:08
autor: eater
O, jednak sie odezwales Towarzyszu figaro, . :)

Nie. Odbieram je w sobote i przy pomocy Wasyla rozwioze w pon. - wt.

Chcesz dołaczyć?