VFR 1200

Czyli wszystko co związane z klubem VFR-OC w wymiarze ogólnoposkim
Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » ndz 25 paź 2009, 18:28

Jakby ktos chcial sobie te filmiki posciagac, szczegolnie w wysokiej rozdzielczosci (a niektore w takich sa 8) ) to wystarczy link ze strony z YT wkleci tutaj:
http://keepvid.com/

no i wybrac do zapisu wersje z kilku dostepnych rozdzielczosci.

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 25 paź 2009, 18:36

Mysle ze jak sie pojawi w sklepach zaczna działać firmy tuningowe , ja to bym zmienił te owiewki boczne bo są takie "łyse" i fura jak marzenie , nawet przestane jesc słodycze zeby na nia zbierac , z piwem to nie wiem musze przemyślec sprawe :mrgreen:
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
rinas
klepacz
klepacz
Posty: 1246
Rejestracja: pt 30 maja 2008, 21:12
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa Bródno

Post autor: rinas » ndz 25 paź 2009, 21:59

Jak dla mnie to ten motocykl jest mega zajebisty. To chyba będzie moto idealne, które da wszystko to, czego brakowało w 800 Fi i V-Tecu...

Tylko żeby ta cena jeszcze była normalna :/

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 28 paź 2009, 19:15

czy zajeb...czy nie to będę mógł powiedzieć jak zobaczę a najlepiej v-teca a obok wfr 1200,jak pokazali v-teca to od razu wiedziałem że ten motoek jest taki jaki mi najbardziej się podobał natomiast vfr1200 mam mieszane uczucia :twisted:
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
adi610
klepacz
klepacz
Posty: 783
Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
województwo: podkarpackie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: adi610 » śr 28 paź 2009, 20:24


Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » pt 30 paź 2009, 01:39

Właśnie wróciłem z roboty i przytargałem wczorajszego MCN-a, w którym są pierwsze relacje z jazdy nowym fałeferem. Jako,że jest już późno to nie mam siły na translację. Oko mi się już zamyka więc daję fragment artykułu w ingliszu(może ktoś z szanownego grona pokusi się o tłumaczenie)




After years of speculations, the wait is finally over. MCN can now give you the full lowdown on whether Honda's most important bike of the decade is as good as the firm's test raiders claim.
The good news is : it is. After a day at Japan's Sugo race track and riding the sinuous roads criss-crrossing the circuit complex, we came away deeply impressed by the 1137cc, shaft-driven, V4 sports tourer.
It's slick, composed, comfortable and quite possibly the easiest bike to ride fast yet made. The V4 has a vast spread of torque, the suspension is compliant enough to smooth out road inperfections yet fir enough to cope with fast riding, and the wind protection is class-leading.
A Suzuki Hayabusa or Kawasaki ZZR1400 or BMW K1300S would be able to mach - or even beat - the VFR's cross-country pace for an hour or so, but then their riders would tire. The VFR1200F rider would be able to keep up the pace all day. This combination of crushing speed with sumptuous comfort is, on the basis of one day's riding, unmached.
And the new VFR manages all this without that ruthlessly efficent, anodyne feeling of some of the best Hondas. When the motor hits 7500rpm you get a gutteral V4 drone that's inpossible to dislike.
So it's good. But what about the weight? With a hefty 267kg kerb weight, I was expecting a bit of a strain to lift it off the sidestand, but Honda's engneers must have placed that weight very low becouse I wasn't struck by any excessive feeling af its bulk at all.
And when we head out on track - an apparently odd choice of venue to launch a lardy sprts tourer - it's the same story. My first outining is a 25 - minute sesion lead by ex-GP rider Thoru Ukawa, who thankfully keeps the pace sedate as I learn the 2.3-mile cicuit.
But it only takes seconds before the VFR suprises me. As I head downthe pit lane access road I tip the bike into a right-hand bend and immediately have to sit it up again as it drops into the turnfar faster then I anticipated.
It takes another half a lap to stop doing that on tighter corners. The VFR1200F might be big, but it is by no means unwieldy. Suddenly the race track launch doesn't seem so rash.

c.d.n

Na dzisiaj tyle jak znajdę troszku czasu do dopiszę resztę (cierpliwości bo mam kupę roboty na głowie)
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » pt 30 paź 2009, 01:40

RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Awatar użytkownika
kris2k
klepacz
klepacz
Posty: 1395
Rejestracja: pt 03 paź 2008, 12:06
Imię: Krzysztof
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: kris2k » pt 30 paź 2009, 08:50

Jest swietnie moim zdaniem :mrgreen:

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » pt 30 paź 2009, 10:02

Mam krótką chwilkę, więc daję ciut dalej . Przepraszam, że tak na raty ale czasu brak


COMPOSED HANDLING

Compared to the BMW K1300S the VFR feels lighter(even though it's heavier), and much more nimble. The BMW is longer and definitely feels like it. Both are stable, but where the BMW can feel numb as result of the Duolever front suspension, the VFR feels supple and reactive . It's another reason the Honda never feels dull, despite it,s overwhelming competence.
The BMW K1300R long-term test bike I'm running this year is certainly fine handling, but the VFR FEELS LIKE MAGIC CARPET :mrgreen: in comparision. Even compered to the brilliant KTM 990 SMT I rode 1000 miles in 24 hours on , the VFR stands out becouse of its composure.
Obviously this is no sports bike and it proved too soft for the track once the pace increased, but it could still hold its own at the back of a fast group on a track day.
Later in the day we headed out onto a road course - a tortuous mix of bumpy hairpins and faster straights - in the grounds of the Sugo track. What had been a down point on track - the soft suspension - suddenly become a plus on road as both the front and rear endstayed planted over the rough surface.
Combined with the V4's torque, this makes the Honda a deceptively fast road bike. With the suspension dealing with poor surfaces and the engine driving hard from 2000rpmto the 10,500rpm redline I found myself riding very fast on the closed roads with minimal effort. Only a direct comparision with other sports tourers will confirm this, but i don't believe they can compete.
At thickover the V4 is beautifully smooth and pulls cleanly and rapidly through the rev range, apart from a slight flatspot at about 3500rpm. The engine makes a mellow drone, and gets louder at 7500rpm as the butterfly velve in the upper exhaust pipe opens up. This same valve pops open on startup to give a little flare of revs before closing again.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » ndz 01 lis 2009, 11:07


Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 01 lis 2009, 17:56

ktos już się chwalił w testach ile śmigał na nowej VFR?
Beyond the Grabówek sky

Olek
Posty: 5
Rejestracja: pt 03 kwie 2009, 22:38
Imię: Aleksander
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: Olek » ndz 01 lis 2009, 19:05

Jest rewelacyjna!!! Zbieram kasę.

Awatar użytkownika
Art
klepacz
klepacz
Posty: 768
Rejestracja: sob 19 lip 2008, 10:06
Imię: Artur
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Art » ndz 01 lis 2009, 20:57

ppamula pisze:Art, przecież tu nie chodzi o prędkośc maksymalną!
tylko o wygode jazdy i przyśpieszenie.
Przynajmniej dla mnie.
Cóż mi z tego ze osiągnie 270 czy 280?
Gdzie?
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... prędkość :)
A powaznie- oczwiście , że nie chodzi o nia - ale pytam z ciekawości.
Beyond the Grabówek sky

Awatar użytkownika
maciek 800
klepacz
klepacz
Posty: 579
Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Raszyn

Post autor: maciek 800 » pn 02 lis 2009, 12:02

ppamula pisze: Cóż mi z tego ze osiągnie 270 czy 280?
Gdzie?
Gdziekolwiek :mrgreen: :mrgreen: np Obwodnica Radzymina, czy też Białobrzegów, czy też ................... Przepraszam poniosło mnie. :drool

Swoją drogą hau hau hau hau. Odszczekuję swoje zdanie o 1200. Podoba mi się bardzo. Ale ........ po 1. cena ? po 2. Moje osobiste wrażenia z jazdy? Bardzom ciekaw czy będzie demówką w Honda Polska.

Awatar użytkownika
Arturo
klepacz
klepacz
Posty: 982
Rejestracja: ndz 11 lut 2007, 19:45
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: 3Miasto / Rumia
Kontakt:

Post autor: Arturo » pn 02 lis 2009, 19:13

maciek 800 pisze:Obwodnica Radzymina, czy też Białobrzegów, czy też ...................
3Miasta :lol:

A tak na serio mi też to obojętne. Ja mam skromne wymagania - oby do 200 przyspieszała konkretnie, i tak rzadko kiedy jeżdżę szybciej.
"Ludzie kpią z nas zanim nas zdążą poznać
Biorą nas za przestępców bo nie widzą w nas dobra"

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości