Znaleziono 126 wyników

autor: woju27k
wt 03 kwie 2018, 21:45
Forum: GIEŁDA
Temat: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów
Odpowiedzi: 768
Odsłony: 234972

Re: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów

Witam.
chciałbym zapytac się ile u ciebie kosztuje komplet opon Michelin road 5 do vfr 800 fi? i z jakiego roku produkcji są?

pozdrawiam
autor: woju27k
pn 13 lut 2017, 22:55
Forum: GIEŁDA
Temat: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów
Odpowiedzi: 768
Odsłony: 234972

Re: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów

Witam.
potrzebuje jakis zestaw napędowy do swojej VFR-y. jaka by była cena za DID wzmocniony i czy jest sens taki kupowac?
pozdrawiam i czekam na priv :)
autor: woju27k
pn 13 lut 2017, 22:21
Forum: POWITALNIA
Temat: WItam
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2347

Re: WItam

witaj :D
autor: woju27k
czw 10 kwie 2014, 13:10
Forum: GIEŁDA
Temat: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów
Odpowiedzi: 768
Odsłony: 234972

Re: Grewel-Moto Cześci i Akcesoria do Motocykli i Riderów

Witam.
Potrzebuje łożysk głowki ramy do vfr 800 2000r. Ile to mnie bedzie kosztowało?
autor: woju27k
czw 20 mar 2014, 09:04
Forum: PLANOWANE SPOTKANIA, IMPREZY I TRASY
Temat: Moto Marzanna Zapraszamy 22.03.2014
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1144

Re: Moto Marzanna Zapraszamy

Widze że ktoś mnie wyprzedził z zamieszczeniem plakatu i zaproszenia :P
autor: woju27k
pt 21 lut 2014, 22:18
Forum: INFORMACJE i PYTANIA TECHNICZNE
Temat: Linka gazu - jak poprowadzic
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1353

Linka gazu - jak poprowadzic

Witam. mam problem z linką gazu tzn chce wymienic linki na oryginalne bo obecne mam zbyt długie i troche jest popękany pancerz i stąd pytanie którędy poprowadzić? Te długie mam poprowadze inaczej niz oryginalne powinny byc. Aha i jeszcze może ktoś zna długość tych linek? bo coś mi sie wydaje ze mam ...
autor: woju27k
pt 16 sie 2013, 21:11
Forum: OFF-TOPIC
Temat: półka górna na prosta kierownice?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1619

Re: półka górna na prosta kierownice?

hehee :P
a półki Fi i V-tec różnia się? bo nie wiem do ktorego typu jest ta półka.
Chce ją sprzedac bo ja takiej kierownicy nie bede zakladał
autor: woju27k
pt 16 sie 2013, 10:49
Forum: OFF-TOPIC
Temat: półka górna na prosta kierownice?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1619

półka górna na prosta kierownice?

Witam.
Ostatnio wpadła mi w ręce (półka) górna do vfr 800 ale nie wiem jak sie ja zakłada. Niby do kierownicy tej mocowanej po srodku ale zastanawiam sie czy to idzie jako nakładka na półke czy zamiast półki?
Może ktoś z was miał podobną?
autor: woju27k
pn 22 kwie 2013, 16:12
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

Witam. Zakupiłem farbe do skóry, ale jak sie okazało chyba bez potrzeby bo jednak nie bede przemalowywal na czerwony. Pozostaje pomarańczowy :) ale miałem też poobcierane delikatnie srebrny na tych spodniach i ta farba renoskór ładnie sie zamalowało i nawet kolor identyczny. Co prawda nie było tego ...
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 21:25
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

wiem wiem wyczytałem dokladnie jak zrobic
juz dzisiaj bede mył acetonem a jutro jeszcze pare godzin przed malowanie przemyje
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 20:58
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

oki. Jutro jadę po farbę więc wieczorem zabiorę się za malowanie. Mam nadzieję, że wszystko będzie po mojej myśli
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 19:25
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

I o takie coś mi chodziło. Dzięki za nazwę farby mam nadzieję że da rade zmienić kolor z pomarańczowego na czerwony :)
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 15:40
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

hmmm... :) bardzo mnie to cieszy. A myślisz że malowanie to kiepski pomysł?
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 15:15
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

Zrobiłem zdjęcia i może teraz uda sie coś wiecej powiedzieć? czym to przemalować, i na jaki kolor... chcialbym na czerwony albo czarny taki jak kolor spodni...
Fakir może ty coś pomozesz... czym pomalować...
autor: woju27k
śr 17 kwie 2013, 13:56
Forum: Pytania Ogólne, RADY I PORADY
Temat: Przefarbowanie skóry
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 2709

Re: Przefarbowanie skóry

problem z tym że ten pomaranczowy jest z tyłu na na gumie sciagajacej a raczej takiej gumy nie kupie.
Mówisz nie trwałe tzn sezon mi wytrzyma? bo co roku malowac bo tego jest w sumie nie wiele